Cumu fà è riparà belli unghie?

U stilu di unghie hè a basa di u disignu di unghie.Ancu senza vernice di unghie, unghie pulite è pulite daranu una impressione piacevule.Per fà unghie boni, pudete principià da i seguenti dui aspetti: unu hè u trimming di a superficia di u chiovu, è l'altru hè u trimming di i bordi di i dita.

Composizione di manicure
Prima di spiegà in dettagliu cumu per riparà e unghie, avemu prima capisce u maquillaje di e unghie.U chiovu hè cumpostu di mamma chiovu, radica chiovu, chiovu mezza luna, piastra chiovu, lettu chiovu, epithelium chiovu, peddi morti, linia libera, punta chiovu, frame chiovu, groove chiovu, hypodermis nasali, arc C, etc.

https://www.yqyanmo.com/carbide-nail-drill-bits/

Prima di riparà, cunfirmà cù u cliente u tipu A chì deve esse riparatu.U manicurista pò furnisce qualchi suggerimenti basatu nantu à a forma di a manu di u cliente, a durata di e so unghie, è u stilu chì vole fà.À u listessu tempu, anu ancu bisognu di dumandà à u cliente ciò chì u tipu di unghie è a lunghezza di u unghie sò richiesti, è dopu l'artista di unghie pò tagliate i unghie secondu i bisogni di u cliente.

Tagliaunghie tagliate da u latu
Quandu tagliate unghie, a maiò parte di a ghjente mette sempre i clippers di unghie trà e unghie, tagliate cù forbici, è poi tagliate l'unghie da i dui lati.In fatti, fendu cusì hè assai dannusu per i unghji.

U chiovu stessu hà a so propria curvatura.Quandu i tagliatori di unghie sò tagliati da u mità, i unghie si deformanu prima à un certu puntu.Dopu chì i clippers di unghie sò cumpletamente attaccati à a superficia di unghje, a lama pò applicà forza.Per u chiovu, a forza chì riceve hè distribuita in i trè taglii, chì ponu facirmenti pruvucà l'unghia à crack.

U modu currettu di cutà unghie deve esse taglià da u latu di l'unghia prima, è tagliate un pocu menu cù ogni cuteddu, perchè a forza di i clippers di unghie hè nantu à una superficia di unghie curvatu, perchè u chiovu pò esse megliu. fitted à u chiovu senza bisognu di cutà u chiovu.

A striscia di strofinamentu hè "Venite è ùn vultate mai più"
Quandu trimma a forma di unghie cù un schedariu, a manicurista deve attente à a forza unidirezionale.Per esempiu, grinding from left to right: Quandu grinding from left to right, u schedariu sticks to the chiovu è esercite forza, ma in u prucessu di filing back, vale à dì, movendu da dritta à manca, u schedariu hè in questu tempu.A striscia ùn hè micca in cuntattu cù a superficia di u chiovu, è ùn agisce micca nantu à a superficia di u chiovu.

A grinding di unghie unidirezzione hè prima duvuta à u grinding in avanti è avanti, i unghie sò stressati avanti è avanti, è hè faciule da delaminazione.À u listessu tempu, si applicà troppu forza, u lettu di unghie pò esse soltu;u sicondu mutivu hè chì i unghie sò purtati avanti è avanti, chì facenu difficiule di capiscenu.U gradu di lucidatura pò esse ritardatu accidentalmente, è hè difficiule di salvà in questu tempu.

 

Wuxi Yaqin Trading Co., Ltd hè una moderna impresa prufessiunale chì integra a produzzione, a ricerca è u sviluppu, a vendita è u serviziu.Inoltre, simu unu di i più grandi prudutti lucali fabbricati in fabbrica, cumprese cinture abrasive, cimentate.punte in carburo,trapani in ceramica, punte di diamante, bande di sabbiatura, tappi di sabbiatura, etc. A cumpagnia hà sviluppatu rapidamente cù una qualità eccellente è una filosofia di cummerciale onesta, è hè stata largamente elogiata da i clienti in u mondu sanu.Sè vo circate un fornitore affidabile, prufessiunale è stabile, seremu a vostra megliu scelta.Sè vo vulete più infurmazione nantu à u megliupunte di carburu, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: Jul-05-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi