Vendita calda di Yaqin High Quality Quartz Nail Bits

Fore per unghie in quartz di alta qualità Yaqin

Frese per unghie in quartzSò principalmente fatti di quartz è sò spessu usati per a lucidatura di unghie è l'esfoliazione.
Le frese per unghie in quartz sò diverse da altre frese.Ùn hà micca distinzione di macinazione, solu diverse forme è dimensioni.Ancu s'è u Culore di u Quartz Nail Drill Bits pò ancu esse persunalizatu, ma Ci sò menu culori, solu 4 culori (biancu, rosa, blu, verde), u logo pò ancu esse persunalizatu.

Quartz Nail Drill Bits

Tutte e spese di spedizione per e frese per unghie in quartz sò per pesu (i frese per unghie in quartz pesanu 0,005 kg / pezza).E frese per unghie di quartz sò generalmente imballate, ancu se l'imballaggi persunalizati sò ancu dispunibili.è a maiò parte di i Clienti di Quartz Nail Drill Bits Preferiscenu Ordine in Sets.

quartz nail drill bit

Yaqin Nail Drill FactoryHà 13 Anni di Esperienza di Produzione, Produttore Prufessiunali, Pò persunalizà l'imballaggio, Supportu OEM / ODM, Acquisizione Centralizzata, Varietà di Prudutti Completa, I prudutti sò venduti à più di 50 paesi, Fornitori reputabili


Tempu di Postu: Mar-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi