U Sviluppu di Nail Art

          Cù tutte e varie forme di cunsumu esce, a necessità di cura di e unghie ùn era micca impurtante. Ma per via di a stagnazione di l'epidemica, quandu e altre forme di cunsumu eranu limitate, di colpu avemu capitu chì l'arti di u chiodu hè statu cusì profondamente impegnatu in a nostra vita.

I dati mostranu chì mentre i cusmetichi, i prufumi è i rossetti di culore anu vistu suppressione a dumanda à cortu andà per via di l'epidemica, u vernice unghie hà vistu una crescita contrutendente, cù e vendite di 179% annantu à l'annu.

U sviluppu di l'arti di unghie

A prima storia arregistrata nantu à l'arti di u chiodu hè in l'era antica egiziana. E persone usavanu minerali, insetti è bacche cum'è ingredienti per abbellisce e unghie. Un tippu di henna chì puderia tinghje e unghje un grande culore rossu hà ancu guadagnatu u nome henna.

In Cina, stu simbulu fisicu di putere hà iniziatu in a dinastia Shang in u 1600 aC. I nobili mercantili Yin mischjavanu gomma araba, gelatina, cera d'api è biancu d'ove inseme è li strofinavanu nantu à e unghie, finiscenduli dunque cù un culore rossu o ebanu intensu.

A moda di a tintura di e unghje era dighjà prisente in a dinastia Tang. À quellu tempu, u materiale principale adupratu era i fiori di Fenghuang. Dopu avè sfracellatu i fiori è aghjuntu di allume, a fina lana di seta hè stata immersa è tinta nantu à a superficia di e unghie, è dopu parechje iterazioni, fermerebbe per mesi.

https://www.yqyanmo.com/sanding-bands/

 

L'arte moderna di e unghie principia à a fine di u periodu vittorianu. À quellu tempu, l'arti di unghie era fattu da u metudu anticu di spruzzà a pittura. Cum'è ci hè vulsutu parechji ghjorni per chì a vernice di una vittura s'assicchessi, ci hè vulsutu una ghjurnata sana per asciugà un paghju di mani.

Hè solu cù a maturità di a tecnulugia di a pittura di l'automobile in l'anni 1920 chì u smaltu di unghie si hè staccatu da u monopoliu di l'aristocrazia è hè diventatu gradualmente cumunu. Sutta l'influenza estetica di l'attrici di Hollywood, l'idea chì "e mani sò a seconda faccia di una donna" hà cuminciatu à piglià forza.

E riviste di e donne sò spuntate, discurrendu cumu si curanu e unghie è piattanu i so veri travagli. E donne sò state entrendu in saloni di unghie è entrendu cù e mani grossi chì parenu d'avè macinatu fasgioli cù e so mani nude è surtendu solu dolci è lisci è squisitamente perfetti.

U YaQin Sanding Band hè adupratu per caccià u vernice. Non solu adupremu una materia prima domestica eccellente per u banda di levigatura marrone, ma dinò adupremu materie prime impurtate da u Giappone per u neru è banda di levigatura bianca è USA Norton per u banda di levigatura verde. A so forma hè simile à un tubu tondu, è a parte media hè scavata. U so core internu hè viola, senza colla industriale, aduprendu a tecnulugia di incollatura di resina. Banda di levigatura in resina assicura chì u pruduttu ùn sia micca tossicu è ecologicu. A cola hè ugualmente distribuita. Nisuna cola extra si hè sparsa. Nisuna apertura. U tagliu hè lisciu è ùn hà micca bavure. Hè faciule di lucidà i bordi di e unghje è faciule da gestisce u travagliu superficiale di u unghje.

Caratteristiche di YaQin Sanding Band       

1. Materiale di stofa abrasiva impurtata di alta qualità da l'efficienza di macinazione USA.High è a prova d'usura.

2. Alta stabilità è nisun intoppu.

3. Dimensione universale, carica è scaricamentu faciuli.

4. A tarifa di difetti hè più bassa di 1 %.

5.Raccomandatu per un usu monousu.

Se vulete ottene più infurmazioni nantu à u prezzu di a banda di levigatura,per piacè cuntattateci.

 

 


Tempu di posta: Jul-31-2021