U sviluppu di Nail Art

     Cù tutte e diverse forme di cunsumu chì escenu, a necessità di cura di unghie ùn era micca prominente.Ma per via di a stagnazione di l'epidemie, quandu l'altri forme di cunsumu sò stati ristretti, avemu capitu di colpu chì l'arte di unghie hè stata assai implicata in a nostra vita.

I dati mostranu chì, mentre chì i cosmetichi di culore, i profumi è i rossetti anu vistu a dumanda à cortu termine soppressa per via di l'epidemie, u smaltu di unghie hà vistu una crescita in contra-tendenza, cù a vendita di 179% annu à annu.

U sviluppu di nail art

A storia più antica registrata nantu à l'arti di unghie hè in l'era egiziana antica.E persone anu utilizatu minerali, insetti è baga cum'è ingredienti per abbellisce e so unghie.Un tipu di henna chì puderia tinghje l'unghie di un grande culore rossu hà ancu guadagnatu u nome di henna.

In Cina, stu simbulu fisicu di u putere principia in a dinastia Shang in u 1600 aC.I nobili mercantili di Yin mischianu a gomma arabica, a gelatina, a cera d'api è u biancu d'ovu è si strofinavanu nantu à e so unghie, eventualmente tinghjenduli di un culore rossu intensu o ebano.

A moda di tintura di unghie era digià prevalente in a dinastia Tang.À quellu tempu, u materiale principale utilizatu era i fiori Fenghuang.Dopu à sfracicà i fiori è aghjunghje l'alum, a lana di sita fina hè stata dipped è tinte nantu à a superficia di i unghji, è dopu à parechje iterazioni, ferma per mesi.

https://www.yqyanmo.com/sanding-bands/

 

L'arte muderna di unghie principia in u periodu vittorianu tardu.À quellu tempu, l'arte di unghie hè stata fatta da u metudu anticu di spraying paint.Cum'è a pittura di una vittura hà pigliatu parechji ghjorni per asciucà, ci hà pigliatu un ghjornu sanu per un paru di mani per asciucà.

Hè solu cù a maturità di a tecnulugia di pittura di l'auto in l'anni 1920 chì u smaltu di unghie s'hè alluntanatu da u monopoliu di l'aristocrazia è diventa pocu à pocu cumunu.Sutta l'influenza estetica di l'attrici di Hollywood, l'idea chì "e mani sò a seconda faccia di a donna" hà cuminciatu à piglià.

E riviste di e donne sò spuntate, discutendu cumu si cura di e so unghie è ammuccià u so travagliu veru.E donne sò andate in i saloni di unghie è entranu cù mani grossolane chì pareanu chì anu macinatu i fagioli cù e mani nude è esce solu dolci è lisci è squisitamente perfetti.

UBanda di levigatura YaQinhè usatu per caccià u smaltu di unghie.Ùn avemu micca solu aduprà materia prima domestica eccellente per u banda di sabbiatura marrone, ma ancu avemu aduprà materie prime impurtate da u Giappone per u neru èbanda di sabbiatura biancaè USA Norton per u banda di sabbiatura verde.A so forma hè simile à un tubu tondu, è a parti media hè scavata.U so core internu hè viola, senza cola industriale, utilizendu a tecnulugia di ligame di resina.Banda abrasiva legata in resinaassicura chì u pruduttu ùn hè micca tossicu è ecologicu.A cola hè ugualmente distribuita.Nisuna cola extra versata.Nisuna apertura.U tagliu hè lisu è ùn hà micca burrs.Hè facilitu per pulisce i bordi di e unghie è faciule di manighjà u travagliu di a superficia di u chiovu.

Caratteristiche di YaQin Sanding Band

1. Materiale di tela abrasivi impurtati di alta qualità da u USA.High efficienza di macinazione è a prova di usura.

2. Alta stabilità è senza obstruzioni.

3. Dimensione universale, carica è scaricamentu faciule.

4. Tasso di difettu hè più bassu cà 1%.

5.Recommended per usu dispunibile.

Se vulete ottene più infurmazione nantu à u prezzu di a banda di sabbiatura,per piacè cuntattateci.

 

 


Tempu di post: 31-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi