A cura di e vostre unghie hè più impurtante di ciò chì pudete pensà

L'eserciziu, l'alimentazione sana è a doccia sò cose cumuni di ogni ghjornu chì parechji di noi facenu per piglià cura di u nostru corpu.Ma quandu si tratta di i nostri unghie, spessu attente à elli solu quandu anu bisognu à esse trimmed o lucidati.A realità hè chì a cura di elli bè pò esse bonu per a vostra salute.

E mani di a persona è smaltu per unghie

Probabilmente avete intesu parechji di sti cunsiglii nantu à cumu per mantene e vostre unghie più sane è vede u so megliu, ma pudete micca esse cuscenti di ciò chì puderia succede si ignurate.Eccu uni pochi di manere di maltrattà e vostre unghie puderia potenzialmente ritruvà in voi.

Ùn muzziche micca e unghie

Ancu s'è avemu intesu sta volta è volta, quasi a mità di tutti i zitelli si muzzicanu l'unghie, è parechji cuntinueghjanu in tutta l'età adulta.A muzzicà ùn pò micca solu dannà a pelle intornu à l'unghia, ma pò ancu aumentà u risicu di l'infezzione, dannu i vostri denti è cuntribuiscenu à u dolore di a mandibula o à i prublemi di l'articulazione temporomandibular (TMJ).A noia, u stress è l'ansietà sò tutti i triggers per muzzicà l'unghie.Certi cunsiglii per piantà includenu mantene e vostre unghie tagliate curtite, identificà i vostri triggers è rimpiazzà l'abitudine di mordere l'unghie cù un bonu abitudine, cum'è ghjucà cù una bola di stress per mantene e vostre mani occupate.

金刚石规格

 

Smetti di scherzà cù e vostre cuticule è unghie

Parechje persone piglianu i so cuticuli o tiranu i so unghie, ma questi abitudini ponu causà danni è ponu aumentà u risicu per l'infezzione.Applicà l'oliu di unghie o a crema di manu à l'unghie è a pelle chì circundanu l'unghie per aiutà ancu à riduce a pelle peeling (è a tentazione di coglie).

Aduprate un dissolvente per unghie senza acetone è stà idratatu

Cù tutte e diverse varietà di manicure è pedicure, pudete ottene oghje, da u gel è l'acrilicu à i dip polishes, hè difficiule per i vostri unghie per piglià una pausa.U smaltu è i chimichi utilizati in manicure è pedicure tendenu à asciucà i vostri unghie.Questu pò diminuisce a so flessibilità, facendu propensi à splitting and peeling.L'applicazione di una capa protettiva cum'è un induritore per unghie senza formaldeide è toluene pò aiutà à rinfurzà e vostre unghie trà manicure è pedicure.Inoltre, pruvate d'utilizà un smaltu per unghie senza acetone per prevene l'asciugatura, a splitting è a sbucciatura di e unghie.

Mantene l'unghie secche è pulite

Pruvate à pensà à quante volte vi lavate e mani o pulite i piatti.Si pò aghjunghje abbastanza rapidamente.Ogni volta chì espone e vostre unghie à l'acqua o à i sustanzi chimichi, li mette in risicu per u levitu è ​​i batteri chì crescenu sottu o intornu à e unghie.A troppa esposizione à l'acqua pò ancu fà chì e vostre unghie si spaccanu.Cunsiderate l'usu di guanti cù liners di cuttuni quandu pulite cù sustanzi chimichi o lavate i piatti.

YaQinDiamond Nail Drill Bit rivestita da diamanti policristallini durevoli, resistenti à l'attrito, chì sò posti nantu à un bastone in acciaio inox.Punta di diamante per unghie YaQinpò caccià a pelle morta è i calli attornu à l'unghie rapidamente è in modu efficiente, pò ancu esse usatu in u trattamentu di cuticle.YaQin Diamond Nail Drill Bit pò avè diversi tipi di forma per adattà à e funzioni richieste.

1.Tagliate e vostre unghie cù forbici per manicure affilate o tagliaunghie, poi limate delicatamente ogni bordu tagliente per evità di grattassi.

2.Use una spazzola di unghie suave per pulisce sottu à e unghie.

3.Avoid aduprà arnesi sharp sottu à e unghie chì questu pò elevà l'unghia è accolta i batteri.

4.Apply moisturizer à e vostre mani, unghie è cuticule per aiutà à mantene l'idratazione.

I cambiamenti di unghie sò ancu impurtanti per attentu perchè puderanu esse cluing in a vostra salute generale.

Invece di ignurà e vostre unghie finu à ch'elli anu bisognu di l'attenzione cusmetica, pudete vulete cunsiderà dà a cura curretta chì anu bisognu prima di cumincià à affettà a vostra salute.

Cunsultate u vostru duttore o dermatologu si avete più dumande nantu à a salute di unghji.Sè vo vulete ottene più infurmazione nantu à a punta di diamante di bona qualità,per piacè cuntattateci.

 


Tempu di post: 13-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi