Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a riparazione di trapani elettrici in casa

Mantene u vostru elettricudrill unghiehè impurtante quant'è mantene belli unghie.Sè vo site un tecnicu di unghie o utilizate un trapanu elettricu per unghie in casa, duvete sapè cumu mantene bè per aiutà à assicurà u megliu rendimentu è efficienza di l'equipaggiu.U mantenimentu di drill elettricu ùn hè micca difficiule.Avemu da sparte qualchi cunsiglii è trucchi cun voi per fà u vostru drill unghie elettricu faciuli à mantene.

Cunsiglii di Cura di Nail Drill

Precauzioni per u mantenimentu di u trapanu di unghie

Ùn

Ùn ci hè bisognu di usà lubricante nantu à u vostru drill.Di solitu, i trapani di unghie sò fabbricati cù cuscinetti autolubrificanti.L'oliu extra generà troppu calore, chì sguasserà a macchina è pruvucarà un surriscaldamentu.

Ùn immergete mai a punta di a punta di unghie in disinfettante.Fendu cusì dannu u mutore internu, pruvucannu à rompe o malfunzionamentu.

Quandu u vostru trapanu hè sempre avanzatu, ùn vultate micca in l'altra direzione.Prima di cambià a direzzione, assicuratevi di chjudellu per prevene danni.

Do

Aduprate muslin, microfibra, è una spazzola suave per caccià a polvera è i detriti da i picculi spazii in l'equipaggiu.Quandu sguassate cù un pannu umitu, assicuratevi chì u vostru trapanu ùn hà micca plug.

Mantene u dispusitivu cù cura è sicura, è ùn curvate micca u manicu.Mantene a traccia di l'angolo chì u cordone di u trapanu hè pusatu.

Dopu a finitura, assicuratevi di caccià u drill bit da u drill bit.

Assicuratevi cun cura chì a punta di perforazione hè stallata currettamente per evità di svià a barra di perforazione.

微信图片_20210731090134

 

Cuntrolli di rutina di l'elettricista

Una di e parte più impurtante di mantene un drill unghie hè di esse inspeccionatu da un electricista prufessiunale ogni annu.Ancu s'è u vostru trapanu elettricu pare bè à l'esternu, e parti elettriche in l'internu pò esse allughjate, rumose è sporche.Ùn mai aspittà finu à chì u prublema nasce prima di dà u trapanu di unghie à un electricista per una inspezione.

Un check-up di rutina di a perforazione di unghie hè custituitu da a manipola chì hè sguassata è pulita da l'internu.A polvera è i detriti di unghie limati s'accumulanu in a macchina, chì ponu causà malfunzionamenti di a macchina è fà rumori strani.Sì qualchì parte deve esse rimpiazzata, sarete avvisatu è un preventivu di riparazione serà furnitu.

Cumu pulisce u drill

Pulite u drill bit dopu ogni usu.I detriti è a polvera ponu facilmente accumulà in i cracks di u drill bit.S'ellu s'accumula troppu, pò influenzà u rendiment.U megliu modu per pulizziari u drill bit hè d'utilizà un pannu finitu o una piccula spazzola di setole suave.Pudete ancu aduprà l'aria in lattina per sbattà questi picculi particelle dopu ogni usu.Ricurdatevi di scollega l'equipaggiu prima di pulisce per prevene danni.

Mantenimentu di frese per unghie

Ùn vi scurdate di mantene a vostra trapana!Dopu ogni usu, hè cunsigliatu d'utilizà una tela fina o una spazzola per spolverà o pulisce.I prucedure di disinfezione deve esse seguitu per prevene a diffusione di bacteria da un cliente à l'altru.Per questu, u drill bit deve esse scrubbed with soapy water or soaked in acetone.Dopu, aduprate un disinfettante di metalli, assicuratevi di seguità l'istruzzioni furnite da uproduttore di frese per unghie. Asciugà bè u trapanu à l'aria prima di guardà in un locu coperto è seccu.


Tempu di post: 17-Sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi