Cumu caccià i unghie in polvere Dip

L'applicazione di dip powder nails hè un eserciziu senza sforzu, ma cumu si sguassate dip powder nails?

Ancu s'ellu ùn ci hè micca una luce UV implicata cum'è cù unghie di gel, ci hè un prucessu per sguassà in modu sicuru l'unghie in polvere.

Chì avete bisognu per sguassà i unghie in polvere

Per sguassà unghie in polvere, u tecnicu di unghie hà bisognu di i seguenti elementi:

Strumento di smerigliatura per unghie per lucidatura e limatura

Acetone per unghie in polvere

Immergete a bola di cuttuni cù l'acetone per caccià u polu restante, è l'utilizate cù a tecnulugia di l'imballaggio.

Una piccula ciotola o cube di foil per l'acetone

Opzionale hè una spugna calda a vapore per riduce u tempu di ammollo

微信图片_20210520111416

Cumincià cù u Topcoat

Prima chì u tecnicu di l'unghie soaks i so unghie, hà bisognu di pulizziari o fugliale di u topcoat nantu à e unghie.Quandu u topcoat hè rottu, hè più faciule d'immergerà e unghie.

Pigliate aunghie di diamantiè muvimenti delicatamente avanti è avanti nantu à u lettu unghie.Cuntinuà a lucidatura è l'archiviu finu à chì l'unghia hè cuperta di polvera bianca, chì indica chì a finitura hè stata eliminata.

Soak-Off in Acetone

Ci hè dui metudi per soaking dip powder nails.Pudete aduprà una ciotola piena di acetone, o chjappà e vostre unghie cù pads di cuttuni è foglia imbevuta di acetone.

Aduprate una ciotola cù acetone

Avà chì a barrera protettiva hè rotta, i unghie ponu esse imbulighjate più veloce.Soaking unghie in una ciotola di acetone dura circa 10 à 15 minuti.

Calchì volta i clienti sò in furia.Dopu pressu per un periudu di tempu, mette una spugna calda nantu à a tazza per accelerà a velocità di acetone.

Bole di cuttuni è foglia imbevuta in acetone

Cù una ciotola d'acetone, i ditte sò ancu imbulighjate in acetone, chì seccarà a pelle.

Utilizendu u metudu di impacchettamentu, u tecnicu di unghie limita a quantità di cuntattu di a pelle cù l'acetone.

Immergete una bola di cuttuni in l'acetone è mette nantu à una bola di cuttuni nantu à u chiovu di dip powder.Allora pigliate un pezzu di foglia è imbulighjate nantu à u to dettu.

U fogliu mantene a bola di cuttuni in u locu.L'acetone penetra in u polu di immersione è l'elimina da e unghie.Repetite stu prucessu cù dece dita.

U tempu di soaking hè quasi u listessu cum'è quellu di a tazza di acetone.In ogni casu, a pelle nantu à i ditte di u vostru cliente ùn hè micca esposta à l'acetone cum'è una tazza di acetone.

Eliminazione di a polvere di dip restante

Ancu s'ellu si mette in acetone pò caccià a maiò parte di u polu, ci sarà sempre un residuu di polvere.

Immergete una bola di cuttuni o un pad di cuttuni in acetone è sguassate delicatamente u polu chì resta nantu à l'unghie di u cliente.

Ùn avete micca dannà accidentalmente l'unghie di i vostri clienti, perchè ùn avete micca da scrape off the powder left on her unghie.

Dopu chì u tecnicu di unghie sguassate l'unghie di u polveru di dip, ella pò cuntinuà cù a manicura o pedicure di solitu.

A tecnica di immersione in polvere ùn hè micca solu populari trà i clienti per via di i so culori brillanti, ma ancu i tecnichi di unghie piacenu.

Ancu s'ellu caccià unghie in polvere di dip hè un prucessu, hè di granu unu di i prudutti più sicuri.Hè più gentile nantu à e unghie.

L'infurmazione sopra hè furnita da uFornitore di pezzi per unghie YaQin.

 


Tempu di pubblicazione: 10-settembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi