Chì ghjè a causa di l'unghie irregolari?

Unghji umani sò ligati à a salute di u corpu umanu, è pudemu speculate nantu à i prublemi di salute da certi cundizioni di unghji.Parechje persone dicenu chì i so unghie sò irregolari, ma chì hè a causa?Pò esse dovutu à malatie o malnutrition.Chì ghjè u casu specificu, pudete avè bisognu di cunsultà un duttore per sapè, di solitu prestate più attenzione à qualchi petite cambiamenti in u corpu.

I sperti nutari ca la situazione chiovu dito bumpy, hè prubabile chì u chiovu hè soffrendu di malatie.U più prubabile hè distrofia di unghie o unghie grise, prestazioni di distrofia di unghie per u diluimentu di a piastra di unghie, o apparisce linee longitudinali di unghie, linee trasversali di unghie, punti bumpy, separazione seria di unghie, o prestazioni di ipertrofia unghie, facili da crack, senza lustro, etc. ..

https://www.yqyanmo.com/silicone-nail-drill-bits/

I causi specifichi sò i seguenti

1.Fungal infizzioni: micca attentu à l'igiene persunale è causanu l'infizzione di i germs pò ancu purtà à unghie irregolari, se i sintomi di u chiovu in più di diprissioni, irregolari, ma ancu cù gialli, ispessimentu, allora deve esse unghie grise. , chì anu bisognu à andà à l'uspidale à tempu per verificà è riceve trattamentu.

2.Déficit nutritionnel: Hè statu osservatu chì fattori cum'è a fame à longu andà, a paralisi o a fissazione di i ditte ponu rallentà a crescita di unghie.U fattu chì e unghie sò irregolari pò esse causatu da l'anemia di carenza di ferru è a malatia di Raynaud chì provoca ischemia di l'estremità.Questu significa chì ci hè ancu una relazione trà u chiovu dimpling è nutrimentu.Giniralmenti parlà: stu tipu di malatie chiovu spettaculu suggerisce chì u corpu di calcium, prutiìna, carenza di sulphur, sti nutrienti pò esse uttenuta da ova, agliu, hè cunsigliatu chì i malati sò spessu manghjatu per bè.

3.Weather ragioni: quandu u clima hè friddu, custriction vascular, u flussu di sangue rallenta, aggravating l 'ipoxia tissutu fini, risultatu in unghie irregolari.

ULucidatrice di silicone YaQinhè a vendita calda di i nostri frese per unghie.Chjamatu anculucidatrice di gomma siliconica.Avemu quattru dimensioni diffirenti per a vostra riferenza, u più chjucu hè 4 * 12.0mm è u più grande hè 15 * 17mm.U supportu decoratu cù una forma diversa per l'usu particulari. Di solitu, u lucidatore di silicone hè largamente utilizatu cum'è grinding callu. Hè fattu cù gomma giapponese, silicu è ossidi d'aluminiu.a gomma hè cunnisciuta cum'è resistenza à u skid, per quessa, ùn hè micca faciule per alluntanassi da u stincu quandu hè in rotazione ..Shank raffinatu hè fattu di acciaio premium.Weight Balanced Shank porta una alta concentricità à u nostru detentore.Hè più stabile quandu hè rotating.Every Silicon polisher hè unicu imballatu in a scatula sized 1 * 1 * 7CM.È furnimu un pacchettu persunalizatu è assistenza tecnica per i nostri clienti.

Segui questi passi per pulizziari è sanitizà a vostra lucidatrice di silicone:

Passu #1

a.Mettite u pruduttu in un saccu di sterilizazione dispunibile o una scatula di sterilizazione speciale è imballate.

b.Caricà i prudutti imballati in u sterilizzatore;

c.Stabbilisce i parametri di u sterilizzatore: temperatura 134 ℃, tempu di sterilizazione 5 min, tempu di secca 10 min.

Passu #2

Dopu chì un ciclu di sterilizazione hè cumpletu, sguassate u pruduttu da l'usu quandu hè friddu.

Passu #3

Stu pruduttu deve esse guardatu in un ambiente frescu, seccu, ben ventilatu è pulitu cù umidità chì ùn supere u 80%.A conservazione hè di 3 anni.


Tempu di Postu: Aug-27-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi