Cappucci e fasce abrasive Yaqin elimina facilmente i calli di 10 anni!Vulete i pedi puliti ?

A bellezza di i pedi hè più impressiunanti chè l'altri parti di u corpu.i Piedi Bianchi è Teneri Sò Sexy è Letali Cum'è a Figura Perfetta è a Bella Face.
In ogni casu, a Realità hè Chì, Cum'è u nostru Strumentu di Camminata, i Nostri Pedi Rub è Squeeze i Sole di i Nostri Calzature Ogni Ghjornu, Risultandu in Ruugh Skin, Accumulation of Dead Skin, and Calluses.A maiò parte di e persone ùn ponu micca guardà direttamente à i so pedi.

sanding bandssanding caps
In particulare quandu si portanu sandali, i difetti sò più prominenti;Sè vo vulete portà calze, ùn pensate mancu.i calli rigidi ti strapparanu sempre i calze senza ceremonie.Questa scena ùn hè micca solu imbarazzante, ma ancu porta assai prublemi.
Ma!Oghje, Ci sò Ya QinBande di sabbiaturaèCappucci di sabbiaturaChì sguassate rapidamente a pelle morta, chì pò risolve i calli è a pelle morta senza alcunu sforzu, è pò ancu esse una bona cosa per l'unghie.
Dieci anni di calli, pelle morta testarda, unghie ruvide è opache, aduprate per rottà dolcemente, senza sforzu, facilmente è pulitu, salvenendu u "disastru di i pedi" di e ragazze è rendendu "da a testa à i pedi" in u sensu veru!


Tempu di Postu: Dec-24-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi